
Як українські компанії використовують інтернет-маркетинг
Компанія Promodo представила дослідження «Як українські компанії використовують інтернет-маркетинг». Следует заметить, что не только продвижение самих сайтов использует Украина, но и ведение страниц в соцсетях. С этим не может не согласится веб-студия smart-web.
За результатами дослідження, найбільш популярними інструментами інтернет-маркетингу виявилися:
- ведення корпоративних сторінок в соцмережах;
- пошукова оптимізація;
- контекстна реклама.
Найбільш окупними і призводять більшу частину клієнтів виявилися пошукова оптимізація і контекстна реклама.
З соціальних мереж для реклами частіше інших використовуються Facebook (92,6%), Вконтакте (55%) і Instagram (50%).
93,5% компаній створюють свій контент. Найпопулярніші типи контенту – статті (74%) і відео (40%).
Генерацією контенту і веденням кампаній в соцмережах більшість компаній займаються самостійно – 65 і 75% відповідно.
А от роботи зпошукової оптимізації і контекстній рекламі 40% компаній вважають за краще віддавати агентствам.
Практично всі компанії враховують тренд мобільного трафіку: 81% адаптують сайт під mobile, а 52% — запускають рекламу, адаптовану під мобільні пристрої.
75% респондентів збільшили бюджет на інтернет-маркетинг за минулий рік, а 59% планують це зробити.
Більшість компаній вимірюють ефективність інтернет-маркетингу кількістю залучених клієнтів. 78% компаній ставлять за мету отримати клієнтів/лідов.
Якщо говорити провеб-аналітиці, то 63% використовують стандартні звіти веб-аналітики, в яких не враховуються багатоканальні і крос-девайсные конверсії, дзвінки та додаткові дані про відвідувачів сайту. Лише 17% респондентів пов'язують дані веб-аналітики з CRM.
В опитуванні взяли участь 215 українських компаній. Опитування проводилося в березні 2017 року допомогою онлайн-анкетування власників, топ-менеджерів і маркетологів. Верифікація респондентів здійснювалася за корпоративним email