Замість обіцяного «співробітниками банку» збільшення кредиту, мешканець Білицького втратив 17 000 гривень
Майже щодня до поліції надходять заяви від громадян, які під час спілкування із «представниками» служби безпеки банку, довіряють їм свої персональні дані та пін-коди карток, в результаті чого втрачають всі свої заощадження. Аферисти діють так швидко і відпрацьовано, що люди не встигають отямитися, як залишаються без грошей. На цей раз жертвою шахраїв став мешканець Добропільщини.
До чергової частини Добропільського відділення поліції звернувся 53-річний житель Білицького із заявою про те, що невідомі незаконним шляхом заволоділи його грошами.
Виявилося, що потерпілому зателефонував незнайомець і представився співробітником служби безпеки банку. Він похвалив клієнта за те, що той користується послугами саме цього банку, а потім запропонував збільшити кредитний ліміт. Спочатку потерпілий відмовлявся, але наполегливість «банківського працівника» спрацювала й чоловік погодився на цю операцію та повідомив пін-код своєї картки. І відразу на його телефон почали надходити смс-повідомлення з інформацією про зняття з рахунку грошей. Коли здивований мешканець Білицького запитав у «співробітника банку», чому гроші не надходять, а навпаки зникають з його картки, той заспокоїв чоловіка, запевнивши, що це збій у системі і скоро все виправиться. Як тільки телефонна розмова закінчилась, мобільний номер телефонуючого одразу виявився вимкненим. Лише тоді ошуканий чоловік зрозумів, що мав справу з аферистом і прийшов до поліції із проханням про допомогу в його розшуку та поверненні грошей – 16 тисяч 700 гривень, саме така сума була знята з рахунку.
За даним фактом співробітники поліції відкрили кримінальне провадження за ст.190 «Шахрайство» Кримінального кодексу України. Особа, якій за дане правопорушення загрожує до 3-х років позбавлення волі, буде встановлена та притягнута до відповідальності.