• Главная
  • Начальник Добропільського об’єднаного управління ПФУ розповів про дотримання вимог антикорупційного законодавства
14:04, 28 декабря 2017 г.

Начальник Добропільського об’єднаного управління ПФУ розповів про дотримання вимог антикорупційного законодавства

Начальник Добропільського об’єднаного управління ПФУ розповів про дотримання вимог антикорупційного законодавства

Журналісти 06277 поспілкувались із начальником Добропільського об’єднаного управління ПФУ Донецької області Олегом Гуланом  на тему «Дотримання вимог антикорупційного законодавства»

- Олег Борисович, які заходи передбачені в управлінні для попередження проявів корупції з боку працівників управління?

- З метою недопущення корупційних ризиків впроваджено порядок обслуговування громадян та обробки звернень пенсійної документації на базі централізованих інформаційних технологій з унеможливленням підготовки документів про призначення (перерахунок) пенсій та виплати грошової допомоги спеціалістами, які безпосередньо здійснюють прийом громадян. Для своєчасного реагування на можливі корупційні прояви на стенді управління та Веб-сайті розміщено телефони довіри з питань протидії корупції та «гарячої» телефонної лінії. Встановлена «Антикорупційна скринька» для зауважень і пропозицій, повідомлень про неправомірні дії з боку працівників управління щодо корупційних діянь. Таких звернень протягом 2017 року не надходило. Проводиться постійний моніторинг додержання посадовими та службовими особами антикорупційного законодавства та законодавства про державну службу, насамперед, щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності, обмеження спільної роботи близьких осіб. Особи, які приймаються на посади державних службовців в Добропільське об’єднане управління Пенсійного фонду України попереджаються в обов’язковому порядку про встановлення спеціальних обмежень щодо державних службовців, спрямовані на попередження корупційних правопорушень.

- Як контролюється додержання вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного Фонду України?

Порядком Подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України № 22-1 від 25.11.2005 «Про загально обов’язкове державне пенсійне страхування» затвердженого Міністерством Юстиції України 27.12.2005 за №1566/11846, врегульоване питання щодо подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України № 22-1 від 25.11.2005 «Про загально обов’язкове державне пенсійне страхування». Здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) і виплати пенсій органами Пенсійного фонду України проводиться структурними підрозділами органів соціального захисту населення на підставі Порядку здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами ПФУ, затвердженого Міністерством юстиції України 24.01.2007 №57/13324. Такий механізм контролю унеможливлює встановлення випадків корупційних діянь з боку фахівців Пенсійного фонду України.

- Яким чином громадяни можуть контролювати дані про заробітну плату та страховий стаж для призначення/перерахунку пенсій, які надходять від суб’єктів господарювання?

- Пенсійний фонд надає можливість здійснювати постійний контроль за даними, які впливають на пенсійні права громадянина. Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо. Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації за особистою заявою при пред’явленні документів, які підтверджують особу:

• отримання інформації з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян);

• отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів);

• формування запитів на попередню підготовку документів;

• можливість подачі письмових звернень;

• запис на прийом до фахівців Фонду;

• отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців).

- Як забезпечується доступність, відкритість та прозорість діяльності управління щодо використання коштів ПФУ для закупівель товарів, робіт і послуг?

- З метою ефективного та прозорого здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення організаційно-господарської діяльності управління, запобігання проявам корупції у сфері публічних закупівель, Добропільське об’єднане управління Пенсійного фонду України зареєстроване в електронній системі закупівель PROZORRO. В установленому порядку оприлюднений Річний план закупівель на 2017 рік, додаток до Річного плану та зміни до них. Управлінням протягом 2017 року проведено 13 закупівель товарів, робіт та послуг, укладено 13 договорів за цими процедурами та 3 прямих договори. Оприлюднення інформації про закупівлю товарів, робіт і послуг відбувається з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

#Добропілля #Гулан
0,0
Оцените первым
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити

Комментарии

Объявления
live comments feed...