Єдині вимоги (стандарт) до якості обслуговування відвідувачів ЦНАП Добропільської райдержадміністрації

Усі громадяни є споживачами адміністративних послуг. Ми реєструємо громадські організації, нерухоме майно, отримуємо будівельні дозволи тощо. Видача цих документів та вчинення дій і є адміністративними послугами.

Як забезпечити найкращий сервіс у центрах надання адміністративних послуг? Як діяти в нестандартних або конфліктних ситуаціях під час обслуговування? Які створити умови, щоб громадяни виходили з вашого центру задоволені результатом? Як цього досягти?

Працівники Центру надання адміністративних послуг Добропільської райдержадміністрації пройшли он-лайн навчання щодо курсу «Єдині вимоги (стандарт) до якості обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг» та отримали сертифікати. У онлайн-курсі надано відповіді на усі ці питання.

Курс побудований на матеріалах Єдиних вимог (стандарту) до якості обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг, які рекомендовано Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.

Також під час курсу адміністратори дізналися про досвід практиків – керівників центрів надання адміністративних послуг, та почули практичні рекомендації психолога щодо спілкування та обслуговування громадян.

Серед основних аспектів курсу – не лише персональні стандарти якісного обслуговування (щодо спілкування та поведінки адміністраторів), а і розгляд нестандартних ситуацій та аналіз якості управління ЦНАП.

Автор
(0 оценок)
Изложение
(0 оценок)
Актуальность
(0 оценок)
87 просмотров в июле
Я рекомендую
Пока никто не рекомендует

Отзывы и комментарии

Написать отзыв
Написать комментарий

Отзыв - это мнение или оценка людей, которые хотят передать опыт или впечатления другим пользователями нашего сайта с обязательной аргументацией оставленного отзыва.
 
Ваш отзыв поможет многим принять правильное решение

. Пожалуйста, используйте форму отзывов для оценок и рецензий, для вопросов и обсуждений - используйте форму комментариев, а не отзывов

Не допускается: использование ненормативной лексики, угроз или оскорблений; непосредственное сравнение с другими конкурирующими компаниями; безосновательные заявления, оскорбляющие деятельность компании и/или ее услуги; размещение ссылок на сторонние интернет-ресурсы; реклама и самореклама.

Введите email:
Ваш e-mail не будет показываться на сайте
или Авторизуйтесь , для написания отзыва
Автор
0/12
Изложение
0/12
Актуальность
0/12
Отзыв:
Загрузить фото:
Выбрать

Комментарии предназначены для общения, обсуждения и выяснения интересующих вопросов