• Головна
  • Добропільське об’єднане управління ПФУ нагадує про зручну можливість послуги веб-порталу
14:45, 11 січня 2018 р.

Добропільське об’єднане управління ПФУ нагадує про зручну можливість послуги веб-порталу

Послуги веб-порталу Пенсійного фонду України доступні кожному!

Можливості веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України дозволяють пересічному громадянину без спеціальних знань та навичок легко розібратися у цій системі за наявності будь-якої техніки - комп’ютер, ноутбук, планшет, мобільний телефон , смартфон .

Для користування цим сервісом необхідна реєстрація на порталі, яка може бути здійснена у два способи:

- за допомогою подання заяви для реєстрації;

- он-лайн реєстрація з використанням електронного цифрового підпису.

Отже, реєстрація за заявою передбачає особисте відвідування Пенсійного фонду, де на підставі заповненої заяви користувачу надається код, необхідний для первинної реєстрації на веб-порталі, та покрокова інструкція, яка також міститься на сайті.

При цьому, у разі виникнення питань користувач зможе здійснити реєстрацію, не виходячи з управління, де на спеціально облаштованому робочому місці фахівці підкажуть, як створити електронну поштову скриньку, нагадають основні вимоги до логіну та паролю, нададуть допомогу при вході до «Особистого кабінету» та роз’яснять порядок отримання послуг веб-порталу.

Але в отриманні доступу до персональних даних має перевагу 2-й спосіб реєстрації на порталі – за електронним цифровим підписом - ЕЦП . При цьому немає потреби звертатися до органу Пенсійного фонду України, тому що кожен ЕЦП ідентифікує саме конкретну особу – його володільця.

Цей спосіб є однозначно зручним та реальним для осіб, які підлягають декларуванню, керівників та бухгалтерів підприємств, приватних підприємців, які звітують з ЕЦП. Крім того, будь-який громадянин, за власним бажанням може отримати ЕЦП в Акредитованих центрах сертифікації ключів або банківських установах, які теж надають послугу генерування електронного ключа своїм клієнтам.

Отже, за наявності ЕЦП необхідно зайти на веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України за адресою portal.pfu.gov.ua, обрати вхід «За ЕЦП» та, використовуючи підказки, увійти до «Особистого кабінету».

Необхідно зауважити, що з метою захисту персональних даних при реєстрації за заявою інформація на веб-порталі буде знеособлена, тобто виписки надходитимуть без зазначення прізвища, імені та по-батькові, ідентифікаційного коду або даних паспорта для осіб, які відмовились від нього. При використанні ЕЦП ми робимо свій вхід на веб-портал, по-перше, більш захищеним, ніж за логіном, та, по-друге, відомості з Реєстру відображатимуться із вказанням персональних даних.

Увійшовши до «Особистого кабінету» на веб-порталі, застраховані особи побачать наступне:

- у розділі «Моя заробітна плата» - інформацію щодо нарахованої заробітної плати (доходу), яка враховується для призначення пенсії, по роках у розрізі страхувальників помісячно та за рік - за період з 2000 року;

- у розділі «Мій страховий стаж» - дані про кількість днів роботи, за які страхувальником було сплачено за особу страхові внески, - починаючи з 2004 року.

Важливо акцентувати увагу на тому, що у випадку виникнення необхідності в отриманні особою довідки Пенсійного фонду України, наприклад, форми ОК-5 про нараховану заробітну плату з підписами посадових осіб управління та засвідченої печаткою - для правильного підрахунку роботодавцем страхового стажу при оплаті лікарняного листка або при прийомі на роботу - громадянину не потрібно роздруковувати ці дані з «Особистого кабінету» на веб-порталі, а просто замовити її шляхом подання запиту на попередню підготовку такої довідки. При цьому обов’язковим є зазначення управління, у якому заявник бажає отримати необхідний документ, відповідний період, вид довідки та зручний час для її отримання .

Після оформлення документів користувачеві необхідно особисто прийти до зазначеного у зверненні управління Пенсійного фонду, маючи при собі документ, який підтверджує особу (наприклад, паспорт або тимчасове посвідчення громадянина України) , та отримати замовлені паперові матеріали.

Начальник відділу адміністрування,

супроводження інформаційних систем,

електронних реєстрів та захисту інформації

Добропільського об ’ єднаного управління ПФУ О.С. Волошина

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#послуги #ПФУ #веб #портал #Добропілля
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...