Чи контролюють якість ремонту автодороги за маршрутом Добропілля – Покровськ
Представниками ДП «Науково-технічний центр «Дорожній контроль якості» відібрано зразки-керни вирівнюючого (нижнього) шару покриття, частково улаштованого від Добропілля у напрямку Покровська.
Нагадаємо, ремонт автодороги загального користування державного значення Т-05-15 Олександрівка – Покровськ – Костянтинопіль на даний час триває у межах Добропільського району (до м. Білицьке).Протяжність ремонтуємої ділянки – 10,6 км.
а/д Т-05-15 Олександрівка – Покровськ – Костянтинопіль, км 37+380-км 48+000, ремонт виконується від Добропілля у напрямку Покровська
Станом на 30 липня вирівнюючий (нижній) шар покриття мають близько 6 км автошляху. Додамо, що нове асфальтобетонне покриття укладається на додатковий (регенерований) шар із органо-мінеральної суміші (відсоткового співвідношення відфрезерованого матеріалу, цементу та емульсії), улаштований за технологією холодного ресайклінгу.
Сучасний метод дозволяє досягти структурної цілісності, «оздоровлення» та міцності дорожнього одягу. Після стабілізації основи дорожнього одягу укладається нове двошарове асфальтобетонне покриття. Згодом буде улаштовано й верхній шар із щебенево-мастикового асфальтобетону.
Контроль якості здійснює ДП «Науково-технічний центр «Дорожній контроль якості» спільно зі Службою автодоріг
Замовник робіт – Служба автомобільних доріг у Донецькій області. Підрядник – ТОВ «ДАНКОМ». Джерела фінансування: Державний дорожній фонд та обласний бюджет (кошти від митного експерименту).
Довідково
Ремонт автодоріг загального користування державного значення здійснюється із суворим дотриманням вимог національних стандартів. Існує кілька рівнів контролю якості ремонтно-будівельних робіт. Первинний контроль здійснюється самим підрядником, інспекційний контроль – замовником робіт, тобто Службою автодоріг у Донецькій області (регіональним підрозділом Укравтодору). На кожній ремонтуємій ділянці Службою перевіряється температурний режим використання асфальтобетонних сумішей, товщина, рівність та ухил улаштованих асфальтобетонних шарів; відбираються зразки-керни укладених асфальтобетонних шарів для проведення лабораторних досліджень тощо. Третій рівень – центральний дорожній контроль якості з боку Укравтодору (ДП «Науково-технічний центр «Дорожній контроль якості») та науково-дослідних інститутів. І четвертий рівень – громадський нагляд.
Шановні водії! Роботи виконуються під рухом! Будьте обережні за кермом!