ПФУ Добропілля інформує: модернізація прийому громадян
На виконання Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року основним з напрямків роботи Добропільського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Донецької області є покращення якості обслуговування громадян, удосконалення системи надання послуг, робота на попередження звернень та скарг на організацію прийому.
Управлінням розпочато впровадження нової послуги індивідуально-масового електронного інформування громадян засобами мобільного зв’язку - смс-повідомлення. На сьогоднішній день прийнято та опрацьовано 801 заяву на обробку персональних даних.
Проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо запровадження Пенсійним фондом України нового сервісу - отримання та використання електронних документів з підтвердженим QR-кодом, який надається користувачам веб-порталу, що мають ЕЦП.
З метою вивчення довіри населення до управління Пенсійного фонду України, покращення роботи по обслуговуванню громадян проводиться вивчення громадської думки з використанням різних форм:
1) анонімне анкетування, залучено 462 особи, всі результати анкетувань оприлюднені у ЗМІ (95% задоволені);
2) квест-голосування;
3) надання повідомлень до поштової скриньки «Суспільні думки», антикорупційної скриньки.
4) можливість залишення відгуку в журналі скарг та пропозицій.
Для реалізації громадянами права для висловлення своєї думки з приводу якості обслуговування обладнано в управлінні куточок «Нам важлива ваша думка».
Намагаємось створити умови для комфортного перебування громадян в управлінні:
-достатня кількість місць для очікування;
-в наявності кондиціонер;
-інформаційні стенди містять необхідну та цікаву для громадян інформацію;
-в залі очікування є питна вода та аптечка.
Управління працює над розширенням мережі дистанційних пунктів надання послуг з питань пенсійного забезпечення з метою наближення послуг до місць проживання громадян.
Функціонують 9 інтерактивних робочих місць, послугами яких скористались 88 осіб.
За результатами обговорення мережі та форм обслуговування громадян з органами місцевої влади підписані меморандуми про співпрацю. У рамках цієї співпраці в 2018 році відбудеться відкриття 1 агентського пункту в адміністративній будівлі Новодонецької селищної ради та робочого місця в ЦНАПі ОТГ Шахівської сільської ради. На 2019 рік заплановано відкриття 3-х агентських пунктів. Взагалі передбачається збільшення до 2022 року кількості віддалених точок обслуговування з наявних 9 до 18 . Розширення дистанційних точок надання послуг дасть змогу не тільки наблизити послуги до громадян, а й сприятиме розвантаженню потоку звернень безпосередньо до управління.
Працюємо для людей.
В.о. начальника управління
Н.Є. Пітик