Прес-конференція заступника начальника Добропільського об'єднаного управління ПФУ
ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЯ ЗАСТУПНИКА НАЧАЛЬНИКА ДОБРОПІЛЬСЬКОГО ОБ'ЄДНАННОГО УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ Н. ГРОМИЛО
1 Питання:
Наталіє Миколаївно, одним з основних напрямків роботи будь-якого державного органу є робота із зверненнями громадян. Скажіть, яка кількість звернень надходить до управління?
Відповідь: По-перше хочу зазначити, що наше управління обслуговує громадян трьох адміністративних одиниць - м.Добропілля, Добропільського та Олександрівського районів. Протягом 2018 року працівники відділів обслуговування громадян надали послуг з питань пенсійного забезпечення понад 31 тис. осіб. Крім цього, до керівництва управління надійшло 1427 звернень, з них 672 на особистих прийомах в управлінні, 417 на виїзних прийомах, 338 письмових звернень.
2 Питання:
Які питання найчастіше порушуються громадянами у зверненнях?
Відповідь: Аналіз звернень громадян та наданих послуг свідчить, що найчастіше громадяни звертались за отриманням довідок та даних персоніфікованого обліку ( понад 23%), за наданням консультацій та роз’ясненням норм пенсійного законодавства (20,5 %), з питань надання заяв та документів для призначення, перерахунку пенсій (12%). Найчастіше кількість звернень збільшується після проведення масових перерахунків пенсій, тому громадяни зазвичай порушують питання щодо порядку та правильності проведення цих перерахунків. Також в минулому році ми отримали значну кількість звернень від внутрішньо переміщених осіб, щодо поновлення та виплати пенсій.
3 Питання:
У який спосіб особа може звернутися до керівництва управління для вирішення того чи іншого питання?
Відповідь: Насамперед можливо звернутися на особистий прийом до керівництва, або на «Пряму телефонну лінію» які проводиться в управлінні відповідно до встановлених графіків. Крім цього, керівництвом систематично проводяться виїзні прийоми громадян. Як завжди громадянин може звернутися до управління з письмовим зверненням, яке буде розглянуте у строки відповідно до Закону України «Про звернення громадян». В управлінні також працює «Гаряча телефонна лінія» за номерами телефонів: по м.Добропіллю- 2-89-04, 2-89-05 по смт Олександрівка – 2-15-83. В управлінні функціонує така форма обслуговування як прийом в режимі он-лайн зв’язку «Скайп-прийом». Також обслуговування громадян здійснюється через Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України та через смс-інформування. Станом на 01 січня 2019 року кількість зареєстрованих громадян складає 14654 осіб, кількість осіб, що надали згоду на смс-інформування – 1741 Звернення розглядаються, на віддалених робочих місцях в ЦНАПі Шахівської сільської ради та агентському пункті в Світлівській сільській раді.
4 Питання:
Які заходи вживаються Вашим управлінням для зменшення кількості звернень громадян?
Відповідь: Позитивний результат щодо зменшення кількості звернень до управління є наслідком проведення управлінням широкої, системної інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення, а також робота з ветеранськими та громадськими організаціями. Так протягом 2018 р. управлінням проведено 9 зустрічей з громадськими та ветеранськими організаціями; 27 – в трудових колективах, 64 – за місцем проживання, в складі «Мобільного офісу» – 46 . Проведено 24 заняття у «Школі майбутнього пенсіонера», 4 заходи «Дні Пенсійного фонду», 4 заходи «Дні відкритих дверей», 4 – прес-конференції. 4 – лекції для безробітних. Проведено 45 нарад, семінарів, робочих груп, тимчасових комісій, тощо. Опубліковано 15 статтей в газеті «Новий шлях», 617 статей на веб- ресурсах міста Добропілля, Добропільського та Олександрівського районів. Системна робота управління по створенню умов для доступу громадян до сервісів дистанційного обслуговування і вжитих заходів по залученню користувачів до інформаційних ресурсів через веб-портал Пенсійного фонду також впливає на зменшення кількості звернень громадян на стаціонарний прийом. Подальше розширення дистанційних точок надання послуг також дасть змогу не тільки наблизити послуги до громадян, а й сприятиме розвантаженню потоку звернень безпосередньо до управління.