Події тижня Добропільського об’єднаного управління ПФУ
27.08.2019 відбулась апаратна нарада під головуванням в.о. начальника управління Н. Пітик з керівниками структурних підрозділів.
27.08.2019 – в.о. начальника управління Н.Пітик провела робочу нараду з головою організації ветеранів Добропільського району М. Болотовою з питань обслуговування пенсіонерів та проведення спільних заходів.
27.08.2019 – заступник начальника відділу обслуговування громадян № 1 К. Шевелєва надала консультації мешканцям Шахівської сільської ради в Центрі надання адміністративних послуг.
28.08.2019 – начальник відділу обслуговування громадян № 1 Н.Хничова провела зустріч з представниками трудових колективів Добропільського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства КП "Компанія "Вода Донбасу" та комунального некомерційного підприємства «Добропільського центру первинної медико-санітарної допомоги» Добропільської міської ради з метою підвищення рівня інформованості громадян щодо нових функціональних можливостей Веб-порталу Пенсійного фонду України – звернення громадян за призначенням пенсії в «один дотик».
28.08.2019 – начальник відділу адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації О.Волошина провела зустріч з представниками трудового колективу ПАТ «ДТЕК Октябрська ЦФЗ».
За минулий тиждень: - до керівництва управління на особистий прийом звернулось 7 осіб; - працівники юридичного відділу взяли участь у 8 судових засіданнях по захисту прав ПФУ як державного органу; - відділом обслуговування громадян № 1 зареєстровано 253 звернення, що на 24,25 % менше, ніж за попередній тиждень (334 звернення). Прийнято: 18 заяв на перерахунок пенсій, 18 – на первинне призначення пенсії, за виготовленням пенсійного посвідчення звернулось 22 особи, 4 особи звернулись за виготовленням електронного пенсійного посвідчення; 3 – за поновленням виплати пенсій; - на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України за тиждень зареєстровано 18 осіб; прийнято 53 заяви на смс-інформування; - кількість громадян, які отримали консультації та надали необхідні документи за допомогою електронної черги, складає 4.