У мешканців Добропілля ростуть борги за житлово-комунальні послуги
Чергове засідання Громадської ради, яке відбулося 13 вересня, розпочалось з обговорення проблеми заборгованості населення міста Добропілля за житлово-комунальні послуги.
Представниця КП «Добропільська служба єдиного замовника» доповіла, що заборгованість за послуги з утримання будинків становить більше 17 млн грн. Значна частина – це борги давниною більше трьох років – 1 1157 328 грн. Підприємство намагається вживати заходи, аби виправити ситуацію: щомісяця складаються списки боржників, які вивішуються на під’їздах будинків, виписуються та розносяться попередження та квитанції про заборгованість, укладаються договори реструктуризації заборгованості, приймаються заяви від населення для утримань заборгованості із заробітної плати робітників підприємств. Наразі готуються пакети документів для оформлення позовних заяв до Добропільського міськрайонного суду про стягнення заборгованості за житлово-комунальні послуги.
Про ситуацію з боргами розповіли і представники Добропільського ВУВКГ КП «Компанія «Вода Донбасу». Заборгованість населення за послуги складає 19.4 млн грн і вона постійно зростає: з 01.01.2019 борг населення збільшився на 3 млн грн. Серед заходів, які вживаються підприємством, укладання договорів по погашенню заборгованості, заяви від населення для утримань заборгованості із заробітної плати, робота з головами ОСББ. Також раз на квартал підприємством направляються списки боржників та подаються позови до суду.
Не краща ситуація з боржниками і у комунального підприємства «Добро». Населення заборгувало підприємству 37 млн грн. До суду направлено 643 позови.
Доповідачами було зазначено, що серед боржників є і достатньо забезпечені мешканці міста, що викликає, м’яко кажучи, здивування. Голова Громадської ради Віталій ШЕВЧЕНКО закликав громадськість сумлінно ставитись до своїх обов’язків отримувачів послуг: «Давайте пам’ятати, що якість житлово-комунальних послуг безпосередньо залежить в тому числі і від своєчасної сплати за ці послуги! Не платити за надані послуги — безвідповідально».
Як бачимо, накопичення боргів тільки загострює ситуацію, а не вирішує її. Тож постачальники послуг дуже радять звертатися до них щодо роз’яснення нарахованих платежів та для укладання договорів про реструктуризацію боргу.