
Клієнти ДТЕК Донецькі електромережі можуть додзвонитися до кол-центру вдвічі швидше
У 2019 р. ДТЕК Донецькі електромережі вдвічі скоротив час очікування клієнтом з'єднання з оператором кол-центру. Завдяки запуску інтерактивного голосового меню (IVR - Interactive Voice Response), середній час дозвону до кол-центру скоротився з 82 секунд до 40 секунд.
ДТЕК Донецькі електромережі системно працює над поліпшенням клієнтського сервісу: впроваджує корисні продукти і послуги. Черговий крок в цьому напрямку - технологія IVR, яка економить час клієнтів.
«Щомісяця до кол-центру надходить в середньому 10 тис дзвінків. З них до 5 тис клієнтів передають покази лічильника за світло за допомогою IVR-меню, використовуючи функцію «Передача показань приладу обліку» - зазначила Олена Сенько, керівник департаменту з обслуговування клієнтів ДТЕК Донецькі електромережі.
Як передати показання лічильника:
•зателефонувати до кол-центру за телефонами (0629) 45-04-73, 099-450-0473, 096-450-0473. Вони працюють 24/7;
•вибрати функцію «Передача показань приладу обліку» (кнопка «2»);
•якщо особовий рахунок містить виключно цифри, дзвінок переадресовується на передачу показань через IVR. Клієнт вибирає свій район електричних мереж, вводить номер особового рахунку, показання приладу обліку (в тому числі 2-х або 3-х зонного) і підтверджує інформацію;
•якщо ж особовий рахунок, крім цифр містить букви і символи, клієнта з'єднують з оператором, якому він повідомляє показання.
Передавати показання спожитої електроенергії необхідно щомісяця в період: два останніх робочих дня поточного місяця - третій робочий день наступного місяця. У ці дні відбувається пікове навантаження на кол-центр і додзвонитися до оператора стає складніше. У таких ситуаціях і допомагає інтерактивне голосове меню IVR.
Також передати показання за світло, повідомити про аварію і перебої в електропостачанні, отримати консультацію можна на сайті ДТЕК Донецькі електромережі та офіційній сторінці компанії в Facebook.