• Головна
  • ДТЕК Донецькі електромережі тимчасово припинить особистий прийом клієнтів в центрах обслуговування
14:53, 17 березня 2020 р.

ДТЕК Донецькі електромережі тимчасово припинить особистий прийом клієнтів в центрах обслуговування

У зв'язку з введенням в Україні суворого карантину через коронавірус, ДТЕК Донецькі електромережі з 17 березня тимчасово припинить особистий прийом клієнтів в центрах обслуговування. Всі послуги будуть надаватися дистанційно. Отримавши ваше звернення через будь-який з каналів зв'язку, наші співробітники нададуть вам необхідну консультацію і інформацію про те, як оформити і отримати послугу.

За допомогою дистанційних сервісів ви зможете:

  • передати показники лічильників через особистий кабінет клієнта на сайті компанії і особисті повідомлення на сторінці компанії в Facebook;
  • повідомити/дізнатися інформацію про відсутність електроенергії;
  • отримати інформацію про роботу приладів обліку (електричних лічильників);
  • отримати консультацію, якщо не працює лічильник;
  • замовити приєднання до мережі;
  • залишити заявку на збій в роботі лічильника; параметризацію приладу обліку, контрольне зняття показань; узгодити візит співробітника компанії;
  • отримати консультації з питань електропостачання

Щоб скористатися дистанційними сервісами, ви можете:

  • скористатися послугами на сайті компанії - http://dtek-dem.com.ua/
  • зателефонувати до кол-центру за телефонами +38 (096) 450 0 473; +38 (099) 450 0 473; (0629) 450 473;
  • направити звернення по електронній пошті '[email protected]';
  • звернутися на сторінку ДТЕК Донецькі електромережі в Facebook.

Якщо ваше запитання все ж таки вимагає письмового звернення до компанії і не може бути вирішене через дистанційні канали обслуговування, ви зможете залишити його в скриньках для кореспонденції в Центрах обслуговування клієнтів.

ДТЕК Донецькі електромережі, як великий відповідальний бізнес, піклується про здоров'я своїх клієнтів і співробітників. Тому закликає жителів області утриматися на час карантину від візитів до Центрів обслуговування. Ми просимо, по можливості, перенести всі нестандартні питання, які потребують особистого звернення, на період після закінчення карантину.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Доброполье
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Останні новини
live comments feed...