• Головна
  • Погода погіршується. Аварійно-відновлювальні бригади ДТЕК Донецькі електромережі перебувають у повній готовності
13:40, 16 квітня 2020 р.

Погода погіршується. Аварійно-відновлювальні бригади ДТЕК Донецькі електромережі перебувають у повній готовності

Погода погіршується. Аварійно-відновлювальні бригади ДТЕК Донецькі електромережі перебувають у повній готовності

У регіоні знову оголошено штормове попередження. За інформацією Українського Гідрометцентру, 15 і 16 квітня в Донецькій області очікується посилення вітру до 15-20 метрів в секунду, дощі та заморозки на поверхні ґрунту - це перший рівень небезпеки. Негода може призвести до аварійних відключень в регіоні. Фахівці ДТЕК Донецькі електромережі готові оперативно ліквідовувати аварії в разі потреби.

«Фахівці компанії продовжують посилене чергування навіть в складних умовах карантину, щоб попередити пов'язані з негодою відключення і ліквідувати можливі аварії. Ми піклуємося про надійне електропостачання і комфорт клієнтів - це наша основна задача», - повідомив генеральний директор ДТЕК Донецькі електромережі Олексій Дегтярьов.

Інформацію про відключення можна перевірити на сайті компанії в розділі Планові та аварійні відключення. Якщо ваша адреса там є – енергетики вже знають про відключення. Якщо ви не знайшли свою адресу – залиште повідомлення на сайті компанії у цьому ж розділі, або телефонуйте до кол-центру (0629) 450 473, (099/096) 4 500 473, чи пишіть у приватні повідомлення на сторінці ДТЕК Донецькі електромережів соцмережі Фейсбук.

Коротка відео-інструкція «Як знайти свою адресу в списку аварійних/планових відключень на сайті компанії» ви можете подивитися тут

ДТЕК Донецькі електромережі нагадує про необхідність дотримання правил електробезпеки:

·при сильному вітрі не можна перебувати поблизу ліній електропередачі;

·не наближатися до обірваного проводу ближче, ніж на 8-12 метрів і ні в якому разі не торкатися його;

·при виявленні проводів, що впали на землю, обірваних або провислих проводів, відкритих дверей і люків електроустановок, а також пошкоджених опор, прохання повідомляти про це до кол-центру енергокомпанії, або в приватних повідомленнях на нашій сторінці у Фейсбук

Нагадуємо, що на період карантину Центри обслуговування клієнтів переведені надистанційне обслуговування. Ми працюємо заради вас - залишайтеся вдома заради нас.

Бережіть своє життя та здоров'я!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#ДТЕК
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...