• Головна
  • Ідея надихає – і починається цікаве…
15:35, 23 січня 2015 р.

Ідея надихає – і починається цікаве…

Педагогічна ідея – це крила, на яких підноситься колективна діяльність  Центру дитячої та юнацької творчості. Ідея надихає колектив, і починається найцікавіше й найпотрібніше – колективна творча робота дітей і педагогів.  Саме від педагогічної майстерності вчителя залежить якісна освіта, розвиток  і самореалізація особистості,  якість професійної підготовки вихованців.

         Тому тема нетрадиційної педради «Якісна освіта – запорука самореалізаціїособистості»,   була актуальною  для нашого позашкільного  закладу.

         23січня 2015 року   п’ять творчих груп  показували свій професіоналізм, педагогічну майстерність  у  інтерактивній грі «Педагогічний пробіг», презентували  в слайдах, відео, театралізованій постановці запропоновані теми:

а) Формування  працелюбності як важливої якості  самореалізації особистості – (Травіна О. В., Ганієва О. Р.)

б) Художня праця і розвиток особистості. Презентація творчих робіт педагогів і їх учнів «Картини своїми руками» -  (Кімеріна А. Н., Мазій В. В.)

в) Креативна освіта для розвитку інновацій в гуртках музичного профілю (інтегроване заняття) - ( Московцева К. В., Сердюк К. В.)

 г) Профільне навчання  – запорука якісної професійної підготовки вихованців хореографії -  (Рудь Л. К., Татаренкова С. С.)

д) «Новинки та цікавинки для вихованців  і тих, хто їх виховує -

 (Шульга Т. А., Сагайдак Є. В., Зубцова Ю. О.,  Люкевич Л. М., Ежижанский Є. В.)

         Не має сумніву, що від стабільності  педагогічних кадрів, їх якісного фахового складу,  педагогічної майстерності залежить результативність навчально-виховного процесу в позашкільних закладах, в тому числі і в нашому.

         В. О.  Сухомлинський писав: «Будь майстром, поетом, художником у справі, яку ти любиш. Немає такої професії, в якій людина не змогла б дістатися вершини майстерності». А те, що всі керівники гуртків у Центрі творчості, досвідчені педагоги, творчі, ініціативні, віддані своїй улюбленій  справі –   це безперечно.  Про це свідчать  результати  проходження ними атестації.  

         Л. А. Майстренко, завідувач методичним відділом ЦДЮТ, у своїй доповіді «Атестація - процес фахового зростання педагогів»,  на це звернула особливу увагу.

         С. А. Горбаченко, заступник директора з  навчально - методичної роботи дуже цікаво, ґрунтовно  розповіла, яким повинен бути сучасний педагог, і чи відповідають усім вимогам наші керівники.  

         Робота в малих групах, використання різних форм обговорення проблеми, «мозкового штурму», презентацій та інших інновацій як на етапі підготовки до  засідання педради, так і підчас її проведення дала змогу залучити всіх педагогів до активної творчої діяльності, поділитися власними поглядами та досвідом, узгодити думки колективу, розвити демократичний стиль спілкування.  

         Під час проведення педради всі керівники, ще раз підтвердили, що вони –  майстри педагогічної праці.  Кожен був нагороджений особливою медаллю  «За педагогічну майстерність».

         Валентина Миколаївна Марченко, директор ЦДЮТ,  виразила подяку Тетяні Олександрівні Лисенко, методисту з організації дитячих та юнацьких ЗМІ,  за гарну  підготовку  і  неординарне проведення  педради, усі творчі групи за активну участь і  змістовні, цікаві презентації.

Всі фото дивіться на акаунтах студії в соцмережах: ВКонтакті та Однокласниках.

Також читайте:

«Семинарить», так уж креативно!,  Студии «Розовый слон» 20 лет!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#доброполье цдют розовый слон дети творчество
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
live comments feed...